Αναζήτησε τον άνθρωπό του και περπάτησεε 100 χιλιόμετρα για να τον βρει.



Η ιστορία , διαδραματίστηκε δεκάδες χρόνια πριν, τη δεκαετία του ‘60  σε ένα χωριό της Αχαίας.
Μου την διηγήθηκε η μητέρα μου, όταν ήμουν παιδί, που την είχε ζήσει η ίδια,  στο χωριό που ζούσε με την οικογένειά της και αφορούσε ένα σκύλο και την αφοσίωσή του στον άνθρωπό του!
Ο σκύλος ζούσε στον Πύργο Ηλείας μαζί με τον άνθρωπο που τον είχε. Κάποια μέρα, ο άνθρωπος έφυγε για να ζήσει στο χωριό  αυτό της Αχαίας, αφήνοντας πίσω το σκύλο του.
Όμως… τι παράξενο! Μετά από πολλές μέρες, από την άφιξη του ανθρώπου στο χωριό, συνέβη κάτι απίστευτο! Εμφανίστηκε στο χωριό τους ο σκύλος εμφανώς ταλαιπωρημένος. Είχε ακολουθήσει τον  άνθρωπό και μετά από, ποιος ξέρει πόσες περιπλανήσεις, κατάφερε να βρεθεί κοντά του!
Προξένησε πολύ μεγάλη εντύπωση αυτό το γεγονός και όλοι αναρωτιόντουσαν και απορούσαν, πως ο σκύλος κατάφερε να ανακαλύψει τον άνθρωπό του και να ταξιδέψει 100 χιλιόμετρα για να φθάσει μέχρι εκεί.
Κι εγώ, που πάντα είχα μια ιδιαίτερη ευαισθησία στα ζώα, ακούγοντας αυτή την ιστορία συγκινήθηκα πολύ. Το γεγονός αυτό με έκανε να νιώθω από παιδί ακόμα, μια ξεχωριστή αγάπη για τα σκυλιά.
Αυτά τα υπέροχα πλάσματα, που η ανιδιοτελής πίστη και η αφοσίωσή τους στον άνθρωπο είναι μοναδική, και αξιοθαύμαστη, σχεδόν θεική!