ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ
Όπως όλα δείχνουν, η Μαρία Ρεπούση θα είναι στην Βουλή.
Οι Έλληνες του Πειραιά, ψήφισαν και πάλι ΔΗΜΑΡ βάζοντας έτσι την καθηγήτρια με τις απαράδεκτες και....
ανθελληνικές θέσεις στο ελληνικό Κοινοβούλιο. Κρίμα!
http://www.trelokouneli.gr