Στην Βουλή και η Ρεπούση

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ
Όπως όλα δείχνουν, η Μαρία Ρεπούση θα είναι στην Βουλή. Οι Έλληνες του Πειραιά, ψήφισαν και πάλι ΔΗΜΑΡ βάζοντας έτσι την καθηγήτρια με τις απαράδεκτες και....




ανθελληνικές θέσεις στο ελληνικό Κοινοβούλιο. Κρίμα!
 http://www.trelokouneli.gr