Οι νέοι βουλευτές της Πέλλας



alt Άλλαξε η κατανομή των βουλευτικών εδρών στην ΠΕ Πέλλας, έπειτα από τις εκλογές της 17ης Ιουνίου.
Η ΝΔ εξασφάλισε τρεις έδρες ενώ κατά τη διάρκεια της καταμέτρησης πολλές φορές εμφανίστηκε να καταλαμβάνει ακόμη και την τέταρτη η οποία τελικώς έμεινε στο ΠΑΣΟΚ το οποίο εντούτοις είδε την πλάτη του ΣΥΡΙΖΑ στο Νομό!
Έτσι, σύμφωνα με τις λίστες των ψηφοδελτίων εκλέχθηκαν
από τη μεν Νέα Δημοκρατία οι κ.κ. Γιώργος Καρασμάνης, Διονύσης Σταμενίτης & Ιορδάνης Τζαμτζής, από το δε ΠΑΣΟΚ η κ. Θεοδώρα Τζάκρη.