Φεύγοντας μάλιστα από το καφενείο της Βουλής άφησε απλήρωτους τους εργαζόμενους οι οποίοι του έχουν κάνει αγωγές.
Ο 49χρονος επιχειρηματίας Γ.Π. που είχε αναλάβει πριν από περίπου 3 χρόνια το κυλικείο της Βουλής εγκατέλειψε το συγκεκριμένο πόστο 6 μήνες πριν λήξει η συμφωνία που είχε κάνει με το κοινοβούλιο γιατί ισχυριζόταν πως ο τζίρος του είχε πέσει κατά 70%.
Συνελήφθη στις 10 Απριλίου 2012, στην Κόρινθο και οπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΕΛΑΣ "συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Κορίνθου, ένας 49χρονος Έλληνας, επιχειρηματίας – νόμιμος εκπρόσωπος αλυσίδας καταστημάτων (αρτοποιείων – ζαχαροπλαστείων), για οφειλές προς το Δημόσιο. Ειδικότερα, σε βάρος του 49χρονου έχουν βεβαιωθεί χρέη προς το Δημόσιο, ύψους 316.472,15 ευρώ. Ο 49χρονος θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κορίνθου".